Найхарактернішою ознакою сучасного етапу розвитку освіти в розвинутих країнах світу є інтенсивна комп’ютеризація та інформатизація освіти. Комп’ютеризація дозволяє зробити викладача і учня рівноправними партнерами в процесі навчання. У системі освіти ЕНМК є програмно-інформаційним посередником між учнями і викладачами, тому функції ЕНМК полягають у створенні підтримки користувачів.
В даному посібнику викладено: “Інформація про курс”, яка надає змогу учневі ознайомитись з цілями та основними_завданнями курсу, структурою навчального матеріалу, одержати інформацію про його розробників, викладача та ін.
“Рекомендації” пропонують учням можливий шлях організації індивідуальної роботи_з_курсом.
“Навчальна програма” формує уявлення про терміни вивчення різних навчальних модулів, перевірки виконавчих завдань, проведення контрольних робіт та іспиту.
“Навчальний матеріал” містить систему навчальних завдань.
У сучасному світі такі електронні посібники є дуже важливою складовою навчального процесу, адже вони можуть надати набагато більше інформації, різних відео-уроків ніж звичайний підручник. Також плюс таких посібників є в їх доступності кожному.
При застосуванні модульного підходу у вивченні курсу слід враховувати, що найбільш ефективними є курси, які представляють навчальні матеріали на основі лінійної і нелінійної схем. За умови застосування лінійної схеми кожний учень на основі послідовного засвоєння навчального матеріалу, що поданий в ЕНМК оволодіває знаннями, які зазначені в Державному стандарті або навчальній програмі. Нелінійна схема забезпечує роботу з ЕНМК на більш високому рівні, коли учень має можливість звернутись до додаткового навчального матеріалу з метою більш поглибленого вивчення питання, що розглядається. Крім того, кожен учень має можливість вивчати додаткові розділи курсу, що мають професійну спрямованість та значущість для майбутньої професії.
Такий практичний курс може забезпечити кілька видів контролю: вхідний, поточний, проміжний і підсумковий. В ЕНМК можлива реалізація декількох підходів до організації роботи з тестування; вона повинна забезпечувати різні форми контролю засвоєння навчального матеріалу.
З цією метою використовуються такі тести:
маркированный список проміжні – питання задаються під час вивчення матеріалу уроку, під час відповіді_учень_може користуватися навчальним матеріалом; маркированный список підсумкові – набір питань, на які слід відповісти після вивчення декількох уроків або_теми, під час відповідей можна користуватися короткою довідкою або маркированный список словником;
При застосуванні модульного підходу у вивченні курсу слід враховувати, що найбільш ефективними є курси, які представляють навчальні матеріали на основі лінійної і нелінійної схем
Наталія, повністю з Вами згодна, і хочу додати, що взагалі модульний підхід є досить ефективним для засвоєння нових знань. Тільки коли учень виконає всі завдання першого модулю і набере достатню кількість балів, тоді він зможе перейти до наступного модулю.
Все це дає можливість значною мірою організувати навчання відповідно до можливостей учня, його власного темпу і швидкості засвоєння матеріалу, при цьому учень в більшій мірі самостійно навчається, здійснює самоконтроль за своєю діяльністю. Викладач лише спрямовує цю діяльність. А тому особливого змісту набуває створення ЕНМК, яке має підвищувати мотивацію до навчання його ефективність. Курс "Історія України" передбачає вивчення тем по модульній системі. При вивченні модуля необхідно:
1. Розглянути та засвоїти теоретичний матеріал даного модуля. 2. Відповісти на контрольні запитання після кожної теми. 3. Виконати тестові завдання. 4. Вказати правильне твердження у вправах.
Після засвоєння теоретично курсу та виконання всіх завдань, набравши відповідну кількість балів, Ви можете перейти до вивчення наступного модуля. Важливою перевагою електронного навчально - методичного комплексу з курсу “Історія України” є можливість вміщення значно більшої інформації ніж традиційні підручники, а також звуку, анімації, відео.
Найхарактернішою ознакою сучасного етапу розвитку освіти в розвинутих країнах світу є інтенсивна комп’ютеризація та інформатизація освіти. Комп’ютеризація дозволяє зробити викладача і учня рівноправними партнерами в процесі навчання.
ОтветитьУдалитьУ системі освіти ЕНМК є програмно-інформаційним посередником між учнями і викладачами, тому функції ЕНМК полягають у створенні підтримки користувачів.
В даному посібнику викладено:
ОтветитьУдалить“Інформація про курс”, яка надає змогу учневі ознайомитись з цілями та основними_завданнями курсу, структурою навчального матеріалу, одержати інформацію про його розробників, викладача та ін.
“Рекомендації” пропонують учням можливий шлях організації індивідуальної роботи_з_курсом.
“Навчальна програма” формує уявлення про терміни вивчення різних навчальних модулів, перевірки виконавчих завдань, проведення контрольних робіт та іспиту.
“Навчальний матеріал” містить систему навчальних завдань.
У сучасному світі такі електронні посібники є дуже важливою складовою навчального процесу, адже вони можуть надати набагато більше інформації, різних відео-уроків ніж звичайний підручник.
ОтветитьУдалитьТакож плюс таких посібників є в їх доступності кожному.
При застосуванні модульного підходу у вивченні курсу слід враховувати, що найбільш ефективними є курси, які представляють навчальні матеріали на основі лінійної і нелінійної схем. За умови застосування лінійної схеми кожний учень на основі послідовного засвоєння навчального матеріалу, що поданий в ЕНМК оволодіває знаннями, які зазначені в Державному стандарті або навчальній програмі. Нелінійна схема забезпечує роботу з ЕНМК на більш високому рівні, коли учень має можливість звернутись до додаткового навчального матеріалу з метою більш поглибленого вивчення питання, що розглядається. Крім того, кожен учень має можливість вивчати додаткові розділи курсу, що мають професійну спрямованість та значущість для майбутньої професії.
ОтветитьУдалитьПісля засвоєння теоретично курсу та виконання всіх завдань, набравши відповідну кількість балів, Ви можете перейти до вивчення наступного модуля
ОтветитьУдалитьТакий практичний курс може забезпечити кілька видів контролю: вхідний, поточний, проміжний і підсумковий. В ЕНМК можлива реалізація декількох підходів до організації роботи з тестування; вона повинна забезпечувати різні форми контролю засвоєння навчального матеріалу.
ОтветитьУдалитьЗ цією метою використовуються такі тести:
маркированный список
проміжні – питання задаються під час вивчення матеріалу уроку, під час відповіді_учень_може користуватися навчальним матеріалом;
маркированный список
підсумкові – набір питань, на які слід відповісти після вивчення декількох уроків або_теми, під час відповідей можна користуватися короткою довідкою або
маркированный список
словником;
При застосуванні модульного підходу у вивченні курсу слід враховувати, що найбільш ефективними є курси, які представляють навчальні матеріали на основі лінійної і нелінійної схем
ОтветитьУдалитьНаталія, повністю з Вами згодна, і хочу додати, що взагалі модульний підхід є досить ефективним для засвоєння нових знань. Тільки коли учень виконає всі завдання першого модулю і набере достатню кількість балів, тоді він зможе перейти до наступного модулю.
УдалитьВсе це дає можливість значною мірою організувати навчання відповідно до можливостей учня, його власного темпу і швидкості засвоєння матеріалу, при цьому учень в більшій мірі самостійно навчається, здійснює самоконтроль за своєю діяльністю. Викладач лише спрямовує цю діяльність. А тому особливого змісту набуває створення ЕНМК, яке має підвищувати мотивацію до навчання його ефективність.
ОтветитьУдалитьКурс "Історія України" передбачає вивчення тем по модульній системі.
При вивченні модуля необхідно:
1. Розглянути та засвоїти теоретичний матеріал даного модуля.
2. Відповісти на контрольні запитання після кожної теми.
3. Виконати тестові завдання.
4. Вказати правильне твердження у вправах.
Після засвоєння теоретично курсу та виконання всіх завдань, набравши відповідну кількість балів, Ви можете перейти до вивчення наступного модуля.
Важливою перевагою електронного навчально - методичного комплексу з курсу “Історія України” є можливість вміщення значно більшої інформації ніж традиційні підручники, а також звуку, анімації, відео.